top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

שיאים של שכרון חושים / סמיילי

"מלכתי המדהימה,

אני כותב לך אחרי הסשן השני שהיה לנו. זה היה סשן עוצמתי, יותר אפילו מהראשון, עם שיאים של שכרון חושים, המרגשים אותי עד עכשיו כשאני נזכר בהם.

את קושרת את פלג גופי העליון כשידיי מאחורי הגב. "אף פעם לא קשרו אותך כך, נכון?" את אומרת, ואני מרגיש שהקשירה הדוקה יותר מהפעם הקודמת. "תכננתי הפתעה בשבילך".

את פוקדת עלי לשכב על הגב. לבשת סטרפאון ואת מתמקמת בין רגליי. "תרים את הרגליים גבוה" את אומרת. התמכרתי לרגע הזה בו אני קשור, חסר אונים, כשהגבריות שלי חשופה לרווחה בפנייך, ובידיך השליטה המוחלטת עליה. אני יודע שעוד רגע אחוש שאת פורצת פנימה וחודרת לתוכי. גם לתחושה היחודית כל כך והרגעית הזאת פשוט התמכרתי.


והנה, את פורצת וחודרת, ושוב שוטף אותי גל של עונג מהול באי נוחות של הסטרפאון בתוכי. את מניחה את ידייך בצידי גופי ונשענת עליהן כך שאת ממש מעלי. איזה היפוך תפקידים מדהים: אני שוכב עם הרגליים פשוקות, ומקבל, מכיל אותך כמו אישה כאשר את מעלי, כל השליטה בידיך, חודרת לתוכי כמו גבר. פנייך כל כך קרובות לפניי, את מסתכלת אלי ישר בעיניים, ואני חושב: כמה את יפה, כמה עינייך מהממות.


את פוקדת עלי להתהפך על הבטן, וחודרת שוב לתוכי. "תסגור את הרגליים" את אומרת וכך אני עושה. את שוכבת עלי ואני מרגיש את רגלייך בשני צידי גופי. אני מרגיש שאת ממלאה אותי ועוטפת אותי בו זמנית. "אני בועלת אותך" את אומרת, "כי את שיפחת מין שלי. את שלי, הכוס שלך הוא שלי ואני מרחיבה אותו כמה שאני רוצה..." "כן המלכה" אני עונה, ועוצם את העיניים. הכאב של הסטרפאון שמרחיב אותי עבר ושוב גל של עונג שוטף אותי. המילים שלך, משקל גופך עלי והתנועות שלך בתוכי מגבירים את ההנאה. את מעבירה את ידך מתחת למפשעה. "את רטובה" את אומרת.


את יוצאת ופוקדת עלי ליישר את הגוף ולשבת ישר על הברכיים. את קושרת אותי לבמבוק שעל התקרה, כך שהחבל מתוח. את פוקדת עלי לפשק כמה שיותר את הברכיים ושוכבת מתחתי כשהסטרפאון בדיוק בין רגליי. "תישב עליו" את אומרת, ומכוונת אותו לפתח. אני מתיישב. התנוחה לא קלה לי כי אני לא גמיש, וכל משקל גופי צונח למטה. החבל שבגבי נמתח ואני מרגיש אותך בתוכי. עכשיו אני מבין: זאת ההפתעה שהכנת לי! אני נזכר בראיון שלך שראיתי ביוטיוב, במהלכו את תיארת את אותה התנוחה וכמה היא מגניבה. כששמעתי את הראיון בזמנו, חלמתי לחוות את זה, ואני מספר לך את זה בהתלהבות... "אתה מדבר יותר מדי" את אומרת ודוחפת לי גאג לפה. את קושרת אותו לחבל שבגבי, כך שראשי מקובע לחבל המתוח. אני פתאום מבין באיזה חוסר אונים אני נמצא. אני משותק, ידיי קשורות בגב, פלג גופי העליון וראשי קשורים למוט התלייה, ואני יושב על הסטרפאון שלך שממש תוקע אותי במקום. נותר לי רק להישען על החבל שתומך בגופי, וזו הקלה כי התנוחה דורשת ממני מאמץ גופני. אני יודע שאני שלך. ככה פשוט.


את שוכבת נינוחה, כרית מתחת לראשך, מסתכלת אלי ישר בעיניים עם חיוך ממזרי. אני רואה שאת נהנת, שהולך להיות לך כיף לשחק איתי. ההנאה שלך מגבירה את ההנאה שלי. הכיף שלך, חוסר העונים שלי, ההרגשה שכל השליטה בידיך, תחושת העונג כשאני יושב על הסטרפאון שלך, כל זה ביחד יוצר הרגשה עילאית.


את מתחילה להזיז את האגן, יוצאת ונכנסת בתוכי. "תזייני את עצמך" את אומרת, ואני מתחיל להזיז את האגן. "הכוס שלך אדום, את רטובה" את אומרת ותופסת אותי בידך. עכשיו, כל פעם שאני מזיז את האגן קדימה, הסטרפאון נכנס עד הסוף ואצבעותיך מלטפות אותי. זה טיזינג מטריף, ואני מתחיל ממש לרקוד מעליך, קדימה ואחורה. העונג מתגבר גם מהדילדו שמרחיב אותי מאחור וגם מהיד שלך שמגרה אותי מקדימה. הטיזינג מביא אותי לקצה, את מבחינה בזה ועוזבת אותי. "תסדיר נשימה" את אומרת, אני נושם עמוקות ונרגע. שוב אני רוקד עליך, שוב מגיע לקצה, שוב נרגע וחוזר חלילה. אני מסתכל אל פנייך היפות, ואני רואה שאת איתי בתוך החוויה לגמרי. זה רגע של עונג מטורף, ואני רק רוצה להמשיך לרקוד עליך לנצח. שוב אני מגיע לקצה והפעם את לא מפסיקה אותי אלא ממשיכה בטיזינג. העונג שוטף אותי, אני מתפתל, מסתובב ימינה ושמאלה סביב החבל אליו הגוף והראש מקובעים. בבת אחת העונג הופך לעינוי. אני מרוקן ואת לא מפסיקה, את ממשיכה בטיזינג, משחקת עם הגבריות שלי שהיא עכשיו רגישה בצורה קיצונית. עכשיו אני מתפתל מכאב כמו מטוטלת סביב החבל, בלי יכולת להתנגד או לברוח מאצבעותיך. אני שלך טוטאלית: את שולטת בגופי, את שולטת באורגזמה שלי וכך קובעת מתי אני מתנתק מהמציאות, את מחליטה מתי אני מוצף מתחושות עונג או כאב. זו שליטה מושלמת. זה השיא של הסשן. התמכרתי ואני לא מפסיק להיזכר ברגע הקסום הזה. עד עכשיו אני מגורה כשאני נזכר בו. זה שיא של עונג שלא הייתי מסוגל לדמיין בפנטזיות הכי פרועות שלי. אני רק מבקש לחוות את זה שוב איתך.

מלכתי, את מדהימה, ואין לי מילים להודות לך. החוויות שאני חווה איתך כל כך עוצמתיות. ויתרתי על הכח ונתתי לך את כל השליטה, ויתרתי על האינטימיות, גם גופנית כשאני פתוח לרווחה בפנייך, וגם נפשית, כשאני חושף בפנייך את הפנטזיות הסודיות והעמוקות ביותר של נפשי. אני פותח הכל, מניח את הכל בידייך, סומך עליך לחלוטין כשאני נשאר חסר אונים ופגיע מולך. כל השליטה אצלך, את יכולה להכאיב או להנעים, זה תלוי רק בך. ואת, מלכתי, קוראת אותי כשאני חסר אונים, לומדת אותי כשאני חשוף, לוקחת את הכח שאני מוסר לך בכניעה ומשגרת אותי לחלל של חוויות, למסע עוצמתי של גילוי עולמות חדשים. מלכתי, אני רק רוצה להמשיך במסע הזה איתך.


תודה!

bottom of page