top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

פמדום פנטגרם / לאקי

מוצאי שבת, 10.9.2022 יצאנו אני ולאקי למסיבת פמדום של הליין אלקטראז במועדון הטאבו. אחרי ערב בלתי נשכח כותב לי הכלבלב ביום למחרת כך: "הוד מעלתה, האחת והיחידה, היפה בנשים, העוצמתית, המעלפת, ההורסת את החושים, המאלפת, המהממת, המדהימה, האצילית והאינטליגנטית, המלכה גולדי סאנשיין!!!

נפעם ומהופנט, בטירוף חושים ובתחושת ריחוף הורדתי אותך בממלכה, אחרי ערב משוגע, מטורף וגדוש באירועי פמדום משובחים מבית היוצר שלך, הוד מעלתה!

אין לי מילים לתאר מה עבר עליי אתמול בהיותי כלבלב מאולף וכנוע שלך, בהיותי משויך רק לך, בהיותי לראשונה, חשוף לציבור שלם ופומבי תחת נחת זרועך הנדירה!

הכנסת אותי לזון מטורף, הייתי בעננים תרתי משמע, ופשוט גרמת לי להבין סוף סוף את המילה אלוהי כשמדברים על אנשים כאלה. את פשוט אלוהית! מורמת מעם, ברמה הגבוהה שיכולה להיות, שולטת בכל איברייך, משובחת ואיכותית להחריד!

אני מודה מודה מודה ומודה ושוב מודה על הזכות להיות הכנוע שלך מלכתי. על הזכות להיות לאקי. על הזכות לשרת אותך. גרמת לי לעשות את זה בכל הכנות והרצינות, והפכת אותי באמת לכלבלב מאולף שלך שזז רק לגחמותייך. השתדלתי בכל מאודי להיות העבד והכלבלב הכי מרצה והכי כנוע ומאולף על מנת להרשים את המלכה ואת חברותיה כמובן. אני עדיין לא יודע לעכל את שהיה אתמול בערב הפמדום, אבל המילים שכתבתי הן רק קמצוץ מהתחושות שלי.

כולי תקווה שאמשיך להיות לאקי עבורך ושגם המלכה נהנתה ולא במעט למול ההנאה הצרופה שלי. שוב תודה תודה ועוד פעם תודה!!! אני מתחנן להישאר הנתין והכלבלב השפוט והמסור שלך הוד מלכותה. מתפוצץ מאושר ומהעובדה שאת שמחה ובכלל לנוכח הבעלות שלך עליי.

בכניעה אמיתית וסגידה מלאה, לאקי 👅

bottom of page