top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

סשן אילוף כלבלב / לאקי

שוב הלב דופק בלי סוף כמה ימים לפני הסשן המיוחל. רק המחשבה לראות את הוד מעלתה במלוא הדרה מרטיטה את גופו. הוא מתרגש, מאוד מתרגש, לא מרוכז בעבודתו, חושב רק על המפגש המיוחל,

חושב על המראה העל אנושי של המלכה. חושב איך יגיע, מתי, איפה יחנה, איך יישאר נקי, רענן ומריח טוב על אף החום והלחות בחוץ. חושב איך יצליח לעלות במדרגות אל הממלכה, כשדפיקות ליבו הולמות בחוזקה.


לבסוף הרגע המיוחל מגיע.

זה קורה.

הוא מגיע בדיוק על פי התכנון, כמובן אחרי שבדק האם הוד מלכותה צריכה משהו.

הוא שולח הודעה שהגיע ללוקיישן.

הוא ממתין בדריכות מול הטלפון. שום דבר לא מעניין יותר.

רק לראות שהמלכה קיבלה את ההודעה ומעדכנת אותו איך להתקדם.

הוא ממשיך להביט עוד ועוד, הרכבים בחוץ זזים, אנשים הולכים והוא בשלו.

תקוע על צג הטלפון לקבל הודעה מהמלכה שתאשר לו לעלות. לבסוף זה מגיע!!!!

ההתרגשות בשיאה.

הוא מתקדם לחדר המדרגות, עולה, מתנשם בכבדות מרוב לחץ, מגיע לפתח הממלכה, מסדיר נשימה שחלילה המלכה לא תראה אותו שפוך.

נושם כמה נשימות אחרונות ודופק בדלת. לחץ שוב. הלב שוב דופק.

נקישות עקבים ברקע, עצירה, מבט בעינית, הלב בשמיים, הוא מרחף רק מהמחשבה שהדלת תפתח.

ואז הדלת נפתחת ונשמע הקול הסמכותי מחד, אך המיוחל כל כך מאידך... כנס!


הוא נכנס...

משפיל מבט, יורד על ארבע מיד כפי שהרגילה אותו מלכתו ועם המבט המושפל מרים בעדינות את עיניו במטרה לראות את הוד מעלתה!

אחחחח, איזו יפה, איזו שלמות, איזו עוצמה, איזו מלכותיות!!!

המלכה עומדת בשמלה קצרה עם מחוח עצבני, מגפיים גבוהות ורגליים שלא נגמרות...

מלמטה היא נראית גבוהה מתמיד מגיעה לתקרה, אלוהית!

"תתפשט כלב!" היא מצווה "ומהר!! אין לי זמן בשבילך" אומרת...

הוא מתפשט במהירות. הלב לא מפסיק לדפוק. "תזחל לכאן!" והיא עונדת לצווארו קולר עם רצועה כראוי לכלב. הכלב שלה!! היא מכסה את ראשו במסכת הכלב הכל כך אופיינית לו. רוכסת את המסכה מסתכלת עליו בבוז ואומרת: "עכשיו אתה ראוי להיקרא בשם שקיבלת ממני לאקי! מה אומרים כלב, אה?"

והוא נובח, כל כך נובח עד שלא נותר לו קול. הוא צוהל, משתולל מהתרגשות ולא מוצא את עצמו. פתאום בום! השוט נכנס לפעולה. כאב עז עובר בגופו והוא נרגע. שוב פעם, עוד ועוד ועוד! "היום הגעת לאילוף האינטנסיבי. היום אתה תהפוך רשמית לכלב עלוב. היום אתה תשכח מכל הוויה אנושית שיש לך ותהפוך לכלב המאולף שאני רוצה. אתה תעבור סדרת חינוך כואבת, אתה תעבור השפלות שלא חווית מעולם, אתה תעבור רמיסה מאסיבית על ידי ותלמד את דרך הכלבים המרצים, המאולפים, אלה שרק ממבט מבצעים את הפעולות של הבעלים שלהם. ולא סתם פעולות. פעולות מדויקות! מהיום אתה לא תדבר, לא תוכל להגיב בשפת אדם, לא תוכל לשתות או לאכול כמו בני אדם. מהיום אתה תהפוך רשמית ללאקי. לא רק לזמן הסשן, אלא מעתה ועד עולם כשאתה לצידי מתחתיי!"

הוא לא יודע איך להגיב, לא נושם, המילים של המלכה מהדהדות תוך שהוא חוטף שוב ושוב. הוא יודע שאסור לו לטעות, שכן המלכה הבהירה זאת בעבר. הוא נכנע לה. הוא מייחל להיות הכלבלב שלה. הוא מתחנן להיות לאקי. מתפלל שתהפוך אותו לכלבלב מאולף עבורה ויותר מכך, מפחד שלא יאכזב אותה. הוא הפנים והסכים מרצון עמוק להיות שלה, תחתיה ובוודאי שיעשה הכל להישאר הכלבלב שלה לאורך זמן.


ההמשך לא יפורט, הוא שמור רק למלכה ולכלבלב החדש שלה...


רק דבר אחד:

תודה רבה הוד מעלתה על הזכות להיות שלך, להיות תחתייך ובכלל תודה על שהכרתי אותך. החיים שלי השתנו לגמרי מהיום שפגשתי אותך, אני מודה מודה מודה על כך כל יום!!! תודההההה תודההההה ושוב תודה הוד קדושתה, המלכה גולדי סאנשיין, האחת והיחידה, שאין כדוגמתה. אני מהופנט ברמות הכי גבוהות, אני מחושמל. אני שלך כל עוד תאפשרי לי זאת ואעשה הכל שכך זה יישאר.


בכניעה, לאקי

bottom of page