top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

לילה לבן

ערב. קבענו להיפגש לפני שאני טסה מעבר לאוקיינוס הגדול. נפגשנו במסיבה לפני כמה זמן. ואחר כך במפגש חברים. פלרטטנו לא מעט. נדמה היה לשנינו שיש משהו אבל לא היינו בטוחים.

הגעת אלי מחייך ונרגש. וחתיך לאללה. התחלנו ברגיל. הצעתי משהו קר לשתות, רצית מים שירוו את צימאונך מהחום שגם בלילה מכה.

ישבנו ודיברנו שעות. אף פעם לא היה לי ככה. בעצם מזמן לא היה. מסתבר שיש לנו המון תחומי עניין והרבה במשותף.

היה הרגע שבו הרגשתי שהאצבעות מגרדות ואני חייבת לקשור אותך... לכבול אותך... לא לתת לך ללכת. ושמחתי שגם אתה רצית. גם אתה היית בעניין.

תליתי ואתגרתי אותך, זה לא צלח. הבטחתי שננסה שוב בפעם אחרת, משהו יותר נעים וקל. בינתיים התרתי את רוב החבלים ממך. ותוך כדי מקרבת את שפתי אל שפתיך ומנשקת אותך. לאט. ברוך. חוקרים זה את זו עם הלשון והשפתיים...

החלטתי לקשור אותך למיטה. ככה, פשוט. רק שתהיה שם. שלא תזוז לאף מקום. והתחלתי לשחק איתך.. הגוף הזה שייך לי עכשיו. אתה, כולך, ברשותי. אני מתענגת בנשיקות וליקוקים ונשיכות שובבות בפטמות שלך. אתה נאנח.. מתנשם.. מתנשף... ואני גם. נהיה לי חם ורטוב למטה. מתגרה מהסיטואציה ומבינה שאתה גם.

הידיים שלי מחליקות על גופך החטוב והשרירי והמוצק עד מאוד. ילד שובב בנוי לתלפיות. נוגעת בקוביות שלך... קוביות השוקולד שלך.

וחשה את האון שלך פועם, זקור, מזמין אותי לריקוד שלא חוויתי הרבה זמן. אינטימיות שלא היה לי זמן כל כך ממושך...

אני טעיתי. אתה לא עוד זיון. הרגשתי שעשינו אהבה, והרבה. השתמשתי בך לא רק פיזית. הנפש שלי היתה זקוקה לזה. הייתי זקוקה לכוח ההוא בין רגלייך.

אני רוכנת מעליך כשאתה עדיין קשור למיטה ומחדירה אותך אליי. מרגישה אותך עמוק וחם בתוכי... אין אושר כזה כמו שהרגשתי אתמול בלילה. חשתי צורך להתיר אותך כדי להרגיש אותך. את הנשימות שלך ואותך. ״סוף סוף אני יכול לעטוף אותך״ אמרת. הייתי זקוקה לחיבוק הזה. לליטוף הזה של אחרי. וגמרתי ממך בחדירה עמוקה ופועמת...

היו לנו שיחות לתוך הלילה. קילפנו שכבות אחד מהשניה. היו חיבוקים נעימים. ליטופים רכים... אני מספרת לך סיפורים מסשנים ומרגישה אותו שוב עומד... זה קרה שלוש פעמים. עשינו את זה שלוש פעמים. התוודענו זה לזו יחד כל הלילה. נשארנו ערים עד הבוקר... כבר 6:00. היה לילה לבן. היה כל כך כיף. לא חשבתי שאת הלילה האחרון אעביר איתך בכזו תשוקה. כן, זו המילה. תשוקה שלא הרגשתי כבר הרבה זמן.

עכשיו אני על מטוס אל עבר האוקיינוס, חושבת עליך. ואתה יודע מי אתה 😉 מקווה בקרוב לראות אותך שוב.

ובינתיים.. נשיקות.

bottom of page