top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

כלבלב עם כלובון / לאקי

"סיפורו של הכלבלבון עם הכלובון!!

אז אחרי חזרה לשגרת סשנים איתך מלכתי, האחת והיחידה, החלטת להעלות מדרגה באילוף ולקחת משהו פרטי שלי ליום שלם... "תתייצב בבוקר בשעה.... במדויק ותתכונן, זה יקח זמן".

כמובן שהתייצבתי וכמובן שלילה לפני לא ישנתי מהתרגשות מלכתי.


(ברקע נשאלת שאלה...האם אני מסוגל לאבד משהו שלי ליום שלם? או שזה רק בפנטזיה? עד כמה רחוק באמת מוכנים ללכת?)


אני מוכן כמובן!!! כל כך משווע להיות משוייך אלייך מלכתי, להיות תחת שליטתך, להיות שפוט עד עמקי נשמתי, להיות כלבלב שלך, להיות לאקי!!!! ולאבד לידך את זהותי האמיתית!!

כמובן שהתייצבתי בשעה הנקובה וביקשתי רשות לעלות. כל פעם מחדש שרק מתקרב לאזור של הממלכה, הלב הולם בחוזקה וההתרגשות עולה... הרגעים של ההמתנה להודעה שלך, "רשאי לעלות", הם מטורפים לא פחות.


דפקתי על הדלת, כמובן לאחר שהסדרתי נשימה, הדלת נפתחה, "על ארבע, בלי בגדים, עם תחתונים, עכשיו", אמרת. עשיתי כמצוותך במהירות. "היום אתה הולך לאבד את העצמאות שלך שם למטה" אמרת לי... תוך שאת מורה לי להוריד את התחתון ומודדת לי את האיבר במטרה לסגור אותו בכלובון ליום שלם!!! אחרי מדידות, הנחית אותי להכניס את האיבר לכלובון, ונעלת!

"זהו", אמרת. "עד היום בערב שתתייצב אצלי בשעה 17:30 ואז אוריד לך אותו, עד הפעם הבאה".


לא יודע להסביר את זה אחרת, ההרגשה היא שאחזת לי באיבר בחוזקה עם ידך המלכותית, ולא הרפית יום שלם. ככה הלכתי עם זה יום שלם לעבודה!!! מציק, לא נוח, אבוי אם האיבר יזדקר (קרה לי כשהתכתבתי איתך במשך היום...טירוף הסיטואציה והפנטזיה שהתגשמה הלכה למעשה, העיפו לי אותו לאוויר בכל פעם שחשבתי עלייך מלכתי, ובפרט כשהתכתבנו! כאב!!! פשוט הרגשתי שהחזקת לי באשכים כל היום). כאמור, לא נוח, בוודאי שקשה להשתין עם זה, לשבת רגל על רגל (מועך את האשכים) ולא מעט סיטואציות לא נעימות עברתי במהלך היום בעבודה עם שינויי תנוחת ישיבה או עמידה בשל האינסטרומנט המלכותי שלך.

אני יודע שזה היה מבחן מלכתי!! בחנת האם אני רציני דיו לממש פנטזיה שקיימת אצלי, בפועל!

לשמחתי החזקתי יום שלם, ולרגע לא חשבתי לנסות לבקש להקדים על מנת שתסירי אותו. הלכתי עם זה עד הסוף.


מה שקרה במהלך היום, ולטעמי זה הפאנצ' הגדול ביותר מסיפור הקילור בכלובון, זה שהכתה בי התובנה הכל כך משמעותית הבאה:

פתאום, בן רגע, במהלך היום, הבנתי מה זה להיות משוייך. לא בפנטזיה, לא במהלך שעת סשן, לא בהתכתבות או בשיחה איתך מלכתי. אלא בזכות לקיחת חופש הפעולה שלי דה פקטו, על ידך!! התובנה הזו הובילה אותי למסקנה שאמנם הפעולה הפיסית לא נעימה, אך צלחתי אותה. אבל ברמה המנטאלית, פתאום הרגשתי מה זה להיות משוייך. מה זה להיות עבד אמיתי של מלכתו, שלך מלכתי!! פתאום הבנתי את נפלאות האילוף, והבנתי שאני מסוגל לעשות דברים שלא חשבתי שאוכל לעשותם, רק בגלל שאת הנחית. או רצית. או החלטת!!

היום היה עוצמתי ברמות הגבוהות ביותר שהיו לי!!! ריחפתי במהלך היום כמה וכמה פעמים!! וברגע החזרה, כשראיתי אותך שוב, הייתי בהיי מטורף!

היום הבנתי את המשמעות האמיתית של להיות משוייך, שיש לך בעלים, שאתה כבר לא מחליט כלום!! מחליטים בשבילך!!!

ולא סתם מחליטים, האחת והיחידה, המלכה גולדי סאנשיין מחליטה עליי!!

מלכתי!! את מדהימה!!! נדירה במחוזותינו! יפהפיה הורסת את הבריאות!! משובחת בקסמייך ובעלת יכולות אינטלקטואליות החודרות לי לנשמה!!!

תודה על היום! תודה בכלל על הזכות להיות משוייך. על הזכות להיות כלבלב שלך. על הזכות להיות לאקי!!! תרתי משמע!!!"

bottom of page