top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

המתנה מיוחלת / לאקי

Updated: Jan 2, 2023

קיבלתי הודעה זו מהכלכלב הנאמן הצייתן וקבוע המשוייך לי ששיתף איתי את חווית הסשן האחרונה שהיתה לנו יחד...

בהסכמתו החלטתי לפרסם. מקווה שגם אתם תאהבו גם 😊 "הוד מעלתה!

אחרי שהתאפסתי.... פנוי לעכל את מה שעברתי אתמול אצלך!

לקחו חודשיים עד המפגש המיוחל, שהגיע אתמול. וגם אליו הגעתי מהוסס מאוד, ספק חושש מהמפגש ספק תוהה אם בכלל המלכה תזכור אותי, ותואיל בטובה להתייחס.

מרוב התרגשות יצאתי הרבה לפני הזמן שמא לא אאחר למלכה. הלכתי לחפש עבורה מצרכים שהנחתה שאקנה טרם אגיע אליה (כמובן, ככלבלב מאולף, אתה שואל את מלכתך אם היא צריכה שתביא לה משהו. א"ב של אילוף, משמעת וחינוך).

המתנתי ברכב. חושב האם אצליח להרשים את המלכה. האם תכעס עליי. האם בכלל תחליט לתת לי יחס מועדף. הלב דופק. לא יודע מה יקרה. חששות. התרגשות. קור. הכל מתערבב. ואז הגיעה ההודעה המיוחלת: "תעלה, עכשיו"!!

מרוב התרגשות מיהרתי, לקחתי את כל הדברים שהבאתי למלכה ויצאתי מהרכב... מבלי לשים לב נכנסתי לשלולית... כל הרגל נרטבה. עולה במדרגות. מגיע לדלת של הממלכה. עוצר. לוקח כמה נשימות להרגע. לא מצליח. רואה שזה לוקח יותר זמן משחשבתי ומחליט לדפוק בדלת... הדלת נפתחת. המלכה עומדת במלוא הדרה, יופיה ועוצמתה!!! אין דברים כאלה. מראה עוצר נשימה!! הלחץ ממשיך להכות בי. דמעות של אושר נצברות לי בעיניים. לא יודע איך להתנהג...מהופנט. הלב מגביר את פעימותיו....

מה שהיה אחר כך, בהחלט היה עוד יותר עוצמתי...ההמתנה יצרה תשוקה עזה למלכה. רצון משוגע לראות אותה. להסניף את רגליה. להיות כלבלב שלה. לממש את אמנת הכלבלב שלי מולה!!

הסשן שחוויתי התחיל עוצמתי, בקשיחות מלכותית, טובל ביחס ובהכלה אמיתית של המלכה, שנכנסה לניבי הנפש שלי וראתה עד כמה הנפש הייתה פצועה מחוסר יחס של הוד מעלתה. כמה שהתגעגעתי אלייך. כמה שהתגעגעתי להרגיש שאני סוגד לרגלייך, להרגיש כלבלב צוהל למרגלותייך. היה עוצמתי. מטריף חושים. האמת, גם עמוק ברמה הנפשית. סוג של תרפיה לנפש. רמת האינטליגנציה הרגשית הגבוהה של המלכה ניכרה במהלך הסשן. ידעת לקרוא אותי. הבנת מבלי שהצלחתי באמת לדבר, מה עבר עליי וכמה שהתגעגעתי. כמה שהיית חסרה לי. נתת לי להסניף כל איבר שלך. הכנסת אותי לסחרור. לטירוף חושים. ריחפתי. ממש ריחפתי!!! היה כל כך עוצמתי עד שלא הצלחתי לתפקד שעות אחר כך. מטורף!!!!

תודה רבה המלכה גולדי סאנשיין על הזכות להיות משוייך לך, על הזכות להתקבל לממלכה לסשן על הזכות לקבל ממך יחס כל שהוא. שלא לומר יחס מועדף.

תודה שהיית שם כפי שאת. קשוחה. עוצמתית. מהפנטת. יפה. מכילה. מרגיעה. מאלפת. פוקדת. דורשת!!!"

bottom of page