top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

LesDom – Chapter B



לאחר שהצייתנית הקטנה שלי נחה לה על ברכיי והתאוששה מהסשן הראשון החלטתי שזה הזמן לחזור ולשחק איתה. הבטתי בתלבושתה ועלה בי רעיון. המועדון היה כמעט ריק וכמעט עמד לרשותנו ולכן לא היתה לי בעיה לדרוש ממנה כל מה שרציתי. ״תורידי את החצאית והטופלס הצמוד והישארי רק עם הגרביונים ונעלי העקב שלך.״ ״כן גבירתי היפה״ ענתה בחיוך. כאשר סיימה להתפשט הובלתי אותה למראה שבסמוך לקיר. נעמדתי מאחוריה כשאני אוחזת בכתפיה והבטנו במראה החדש שלה. לעיניינו נחשף יופיה העירום, הטהור והחושני של מלישס. ״תראי איזו יפה את״ אמרתי לילדונת שלי ״כל כך סקסית ומושכת... פשוט מגרה אותי בטירוף״ המשכתי להביט בה דרך המראה.

קשרתי אותה שוב לסד, הפעם כשישבנה מופנה אליי. בחרתי ממיטב השוטים שהיו במועדון. ״עכשיו זה הזמן שלי להנות קצת״ התקרבתי ולחשתי לה באוזן. היא הביטה בי דרך המראה שהיתה מאחורי הסד והסתכלה איך אני מצליפה קלות בישבנה המוצק והורדרד.

לאחר כן ליטפתי את גופה. הנחתי את ידיי על צווארה העטוף בקולר המקושט שענדתי לה מתחילת הערב וליטפתי את שיערותיה שוב בין אצבעותיי, העברתי אותן למטה, אל הגב, שרטתי אותה קלות עם ציפורניי, נישקתי לצווארה סמוך לסנטר וחפנתי את ישבנה בין ידיי. הפלקתי לה מספר פעמים, מכינה את הקרקע.

הספאנקים לא היו סתם. יש שיטה להכין את הישבן להלקאה. טפחתי על הישבן שלה קלות, זה נשמע כמו מחיאות כפיים בכל המועדון. אט אט הקצב מתגבר, ואני לא מפסיקה לטפוח על לחיי ישבנה, יותר מהר, יותר חזק, בקצב מתגבר. הכאב שלה נותן או אותותיו. הילדונת שלי מתחילה לגנוח מכאב, מבינה את משמעות הטפיחות העקביות על ישבנה שהחל להיות אדמדם, ולקראת הסוף נתתי מכות חזקות עם כפות ידיי בכדי לסיים את סאגת הטפיחות. חזרתי על התהליך הזה מספר פעמים. בכל פעם כאבה התגבר יותר ויותר, ככל שהתמדתי בספאנקים שהולכים ומתגברים בקצב, ברצף. היא התנשפה עמוקות, ראשה היה מוטה לאחור. וידאתי שהיא בסדר, אסור שתאבד חלילה הכרה כמו שכמעט קרה קודם לכן.

״עכשיו נעבור לדבר האמיתי, כי זה היה רק חימום״ לחשתי לה בחיוך זדוני. לקחתי שוט זנבות מיוחד במינו. לא היה לו ידית אלא לולאה שהיה אפשר לאחוז בה ולשחרר יותר טוב את ההצלפה בעוצמה רבה במינימום מאמץ, צבעו היה חום אדמדם. התחלתי להצליף בה בעדינות.

״את יכולה יותר חזק״ ענתה לי הכלבונת הצייתנית שלי. be careful what u wish for חשבתי לעצמי בלב. ניגשתי אליה שוב. נצמדתי אליה. ולחשתי: ״זה הולך להיות מאוד כואב ילדה שלי. מילת הביטחון שלך היא סגול.״ ״כן גבירתי״ ענתה לי הכלבלבית.

התחלתי להצליף בעוצמה. גניחה יצאה מפיה. הצלפתי שוב, הפעם ביותר עוצמה, היא החלה לצרוח. ובכל הצלפה -צרחה שהתגברה יותר ויותר. נכנסתי לאקסטזה והצלפתי בכלבונת שלי ללא הפסקה, באופן די סדיסטי יש לומר. רציתי לראות מתי היא תישבר, לבחון את סף הכאב וגבולותיה. יותר בעוצמה, יותר כואב, יותר חזק! לא עבר הרבה זמן וכבר נשמעה מילת הקסם מפיה ״סגול! סגול!!״ היא צרחה לעברי.

מיד הפסקתי בהצלפות. היא השתפרה המון יש לציין. בעבר סף הכאב היה נמוך וכעת גבר, סימן מעולה להתמסרות, כך חשבתי לעצמי. הייתי מרוצה.

ניגשתי אליה וליטפתי את ישבנה שהיה לוהט מחום ובצבע אדום כהה, היה אפשר להרגיש את החום שנפלט מעור ישבנה המוצק.

הרגשתי חמה עליה בטירוף. התחלתי לשחק לה בפטמות הדקורות שלה, לשחק לה שוב עם הפירסנגים בפיטמותיה, היא גנחה. מסתבר שזה חירמן אותה. וגם אותי. ״בא לי לזיין אותך״ לחשתי לה ״בא לי לזיין אותך כאן עם הסטרפאון שלי.״ היא התרגשה מאוד וחייכה לעברי. הבנתי שקיבלתי את הסכמתה בשמחה רבה.

שחררתי אותה מהכבלים ולקחתי אותה לשולחן שהיה סמוך לסד, באמצע המועדון. השכבתי אותה על הגב. ״אל תזוזי״ הורתי לה. ניגשתי לתיק שלי. החדרתי לתוכי את צידו החיצוני של הסטרפאון ומעליו ולבשתי מכנסון גומי על מנת לשמור אותו מקובע במקומו. הרמתי את שמלתי וניגשתי לילדונת שלי שחיכתה לי בצייתנות שכובה על הגב, עירומה ויפה, מקושטת בפירסינג על פיטמותיה הורודות והזקורות ומעוטרת בגרביוניים ונעלי עקב. שמתי חומר סיכה על איבר מינה ועל הסטרפאון שלי והתחלתי לחדור לאט, בעדינות... היא החלה להרגיש את הגודל שלי בתוך הכוס הקטן והצר שלה... התחילה לגנוח. לא הפסיקה להביט לתוך עיניי ואני לתוך עינייה. החדרתי יותר עמוק ויותר חזק, והיא גנחה עוד ועוד, בכל המועדון קולה נשמע ללא היסוס מצידה. אט אט כל הסטרפאון האימתני שלי חדר לתוכה היא הרגישה אותו עד הסוף. נשימתה נעתקה. כבר הרבה זמן שלא חוותה כזה גודל בכוס הצר והקטן שלה. הרמתי את רגליה הדקות והעדינות לעבר כתפיי והחלתי לנוע קדימה ואחורה, ידייה אחזו בי בעת שבעלתי אותה. גניחותיה מילאו את קירות המועדון ולא היו מביישות אף סרט פורנו, נראה אכן כי הגודל היה עוצמתי בשבילה והיתה באקסטזה, שבויה ומתמסרת אליי בעונג וכאב רב.

בשלב מסויים עצרתי, התיישבתי על השולחן והיא התיישבה עליי כמו בקאמה סוטרה, משלבת את רגלייה ונצמדת אליי כשאייברי הסיליקוני ננעץ ברחמה. היא נשענה עליי, התענגה מהמגע הפיזי בינינו ומהחדירה המעמיקה שלי כלפיה. בשלב מסויים הקמתי אותה, ציוויתי עליה להישר במקומה. ניגשתי שוב לתיק והוצאתי לסיבוב שני את פינקי. השכבתי אותה על הגב, וחדרתי אליה, הפעם לא עד הסוף. תוך כדי אני מפעילה אותו והנה הוא החל רוטט על הדגדגן האדמדם שלה. היא היתה בשוק, ונשימתה נעתקה, החלה לרעוד בכל גופה ולאחוז בי: ״הווו גבירתי!!״ יבבה הכלבונת מאושר. הרטטתי את ליבה ואת דגדגנה בעוצמה אחת יותר חזקה והמשכתי לחדור אליה כמקודם. הכלבונת השתגעה, לא לקח הרבה זמן ויצאו ממנה מילות הקסם ״גבירתי... את נותנת לי... רשות.. לגמור?....״ ״תתחנני אליי״ אמרתי לה ״בבקשה... גבירתי... מתחננת!!!״ מבטה היה מכווץ מתאמצת לא לגמור לפני האישור המיוחל. ״את רשאית לגמור, כלבה יפה שלי״ עניתי לה תוך כדי זיון ״כן ילדה טובה, תגמרי בשבילי!״ הרמתי את קולי. מלישס היקרה גמרה אפילו יותר חזק ממקודם. דגדגנה שהגיעה לפעימות האורגזמה המיוחלות ונרתיקה שהתכווץ על הסטרפאון שחדרתי לתוכה גרמו לה לצרוח בכל המועדון, נראה שמבחוץ שמעו את הגמירה האימתנית והעוצמתית שלה. היא החלה להתנשם בכבדות וגניחותיה נהיו רכות. כיביתי את פינקי. השארתי את הסטרפאון פועם ובוער בתוכה. היא הביטה בי בעיניים נוצצות, מבריקות, מלאות אושר. הרבה זמן לא חוותה סיפוק מיני שכזה, וראו עליה את זה.

אט אט שחררתי את הסטרפאון הנעוץ ממנה, התיישבתי על המיטה והיא עלתה עליי מתיישבת על ברכיי ורגליה לופטות את האגן שלי. היא חיבקה אותי חזק, ראשה הקט נשען על כתפיי והיא התרפקה בין זרועותיי. ״היית מדהימה... אני לא מאמינה שגמרתי שוב... את כל כך מכירה אותי גבירתי. כל סנטימטר בגוף את יודעת לענג״ לחשה לי הנשלטת האהובה שלי. חיבקתי אותה חזק. ליטפתי את שערה הרך. היה ברגע הזה משהו קסום ואינטימי, אפילו שהיינו באמצע מועדון, בפומבי, בסשן בדס״מי.

ידעתי שהערב עוד לא הסתיים והיו לי עוד תוכניות רבות לגבי מלישס הקטנה שלי...

המשך יבוא

59 views
bottom of page