top of page
  • Writer's pictureGoldie Sunshine

Uncommon post (vol.1) - Gyaku Ebi

Updated: Oct 23, 2020

פוסט לא פופולרי בעליל

* מי שאלרגי/ת לסוג פוסט וביקורת שכזו מוזמן/ת לדפדף הלאה *


מאז שאני זוכרת את עצמי - תמיד הלכתי נגד הזרם. אם אם כולם עשו X אני מצאתי לנכון לעשות Y ולמצוא את הדרך שלי לנושא מסויים.

כך גם בשיבארי (לשמחתי הרבה). המקובל ביותר יהיה בדרך כלל קושר גבר גדול מימדים עם נקשרת פטיט קטנה במשקל שלא עולה על 50 ק״ג, במקרה הטוב.

ואם היא בנוסף צעירה וגמישה אז עוד יותר אחלה.


לפני מספר שנים כשרק הייתי חדשה כנקשרת ועוד לא היה לי את הניסיון כקושרת בארץ (ולפני שחרשתי את אירופה בתחום) אחד הדברים שהסביבה לימדה אותי זה שכדי להתחיל צריך למצוא נקשרת - כי רק נשים אפשר לקשור. לא היה מקובל אז לקשור גברים בגלל ״מבנה גוף״ ו״זה לא סקסי״ ועוד (היו אז בקושי קושרות בארץ, כיום יש יותר אך לצערי עדיין במיעוט).

בהתחלה חיפשתי רק נשים כי ״כך צריך״. ומכשלא מצאתי כי רובן אינן מוכנות להתנסות עם מישהי שלא מנוסה - ״בלית ברירה״ פניתי לגברים.


לשמחתי בזכות הכישלון בלמצוא נקשרת זכיתי בנקשר מדהים דניאל רופ - התפתחנו יחד והגענו רחוק לרמה של הופעות בינלאומיות. כן, אז הוא ״לא סקסי״ ו״הגוף שלו שדוף״ (אלו הערות שהייתי שומעת ממכרים בארץ) אבל הוא הדבר הכי טוב שקרה לי. בזכותו התמקצעתי ולמדתי המון.

הדבר השני הטוב שקרה לי זה בזכות אירופאים שאצלם מקובל לקשור אנשים - לא מגדרים (בניגוד למנטליות הישראלית).


במשך הזמן גם ניסיתי לקשור נשים (כי הנה, סוף סוף אני ראוייה לקשור אותן בזכות הניסיון שלי), לרובן לצערי הייתי מעין הרפתקאה ל״מתקן שעשועים״ ותו לא (הקושרות/ים שבינינו יבינו למה אני מתכוונת).


בשלב מסויים הבנתי שמה שאני צריכה זה לא גוף דקיק וגמיש אלא מנטליות של התמסרות טוטאלית לסשן ולסיטואציה מבלי לקחת בחשבון את הגוף הסטנדרטי של המקובל בתחום. כמובן - שצריך לדעתי להתאים את החבלים לנקשר/ת אין ספק. יחד עם זאת זה לא אומר שאי אפשר לעשות דברים מאתגרים וקשים רק כי ״הוא/היא לא בנוי/ה לזה״ במבט ראשון. אחרי הכרות מעמיקה אפשר להגיע לדברים נפלאים ממש - עם האמון והביטחון הנכון בין קושר/ת לנקשר/ת.


התמונה שלפניכם שמוכיחה את מה שרשמתי.

הבחור שלכאורה ״אינו הטיפוס המתאים לקשירות סמנאווה״ החזיק לתפארת את המנח הקשוח הזה (כל נקשר/ת שהתנסו בתנוחה הזו - יודעים על מה אני מדברת). לקשירה זו קוראים ״Gyaku Ebi” והיא ידועה כמאתגרת.

והייתי גאה בו מעל הראש. למרות הקושי אפילו לא ביקש לרדת ופשוט התמסר בצורה אבסולוטית. מה שאני מנסה להגיד זה שבהחלט לעיתים שווה לפתוח את הראש ולצאת מהקופסה. אחרי הכל המיינד הוא זה שקובע. לא בהכרח הגוף ובטח שלא מגדר. לכו תדעו איזה עולם שלם יש בחוץ שרק מחכה שיגלו אותו. 🙏


bottom of page